پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آمادگی جمعیت هلال احمر برای ایجاد دانشگاه علمی کاربردی در منطقه آزاد ماکو

مدیرکل آموزش های تخصصی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: حمعیت هلال احمر در راستای ماموریت های خود آمادگی دارد کلینیک تخصصی خود را نیز در منطقه آزاد ماکو احداث کند که علاوه بر پوشش منطقه آزاد ماکو، می تواند بخشی از نیازهای تخصصی کشورهای همجوار ایران را نیز تامین کند.
دکتر مهراب شریفی با اشاره به اهمیت آمادگی ارگان ها پیش از بحران، افزود: حوادث از منظر پیشگیری به دو دسته طبیعی و انسانی تقسیم می شوند. در حوادث طبیعی مدیریت بحران مهمترین مسئله است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز دراین دیدار با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در منطقه آزاد ماکو جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف گفت: این سازمان طی چهارسال گذشته اقدام به ایجاد زیرساخت های لازم را جهت بهرمندی مردم منطقه و همچنین زمینه سازی برای سرمایه گذاری خصوصی و دولتی فراهم ساخته است.
وی تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش سلامت یکی از هدف های سازمان است و با ایجاد زمینه های لازم جهت احداث و ایجاد بیمارستان، کلینک ها و مراکز مربوط به حوزه سلامت، این منطقه می تواند علاوه بر رفع نیازهای منطقه ای و داخلی بخشی از بازارهای هدف کشورهای پیرامون این منطقه را نیز پوشش دهد.
در این دیدار مقرر شد زمینه های لازم برای ایجاد و احداث مراکز مربوط به جمعیت هلال احمر کشور در منطقه آزاد ماکو مورد تبادل نظر قرار گرفته و عملی شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین