پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اسکان بیش از ۱۳۰ مسافر نوروزی در شهرستان شوط

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرای خدمات سفر نوروزی منطقه آزاد ماکو از اسکان بیش از ۱۳۰ مسافر نوروزی تا به امروز درشهرستان شوط خبرداد.

حسین ولیزاده در گفت وگو با خبرنگار منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه در شهرستان شوط ۴ محل اسکان از تاریخ ۲۸ اسفند ۹۶ وظیفه اسکاندهی به مسافرین نوروزی را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: بیش از ۱۳۰ نفر تا ۴ فروردین ماه سال جاری در این محلها اسکان یافته اند.

وی افزود:شهرستان شوط در منطقه آزاد ماکو با تمام قوت در خدمات رسانی به گردشگران تلاش میکند.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرای خدمات سفر نوروزی منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه در سال گذشته اسکان دهی به مسافرین نوروزی در شهرستان شوط از ۳ اسفند شروع شده بود، افزود: امسال به دلیل حضور حداکثری مسافرین نوروزی در منطقه آزاد ماکو از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۶ مسافرین نوروزی در محل های مشخص در شهرستان شوط اسکان یافته اند.

وی در ادامه فعالیت های پمپهای گاز و بنزین سطح شهرستان شوط را مطلوب ارزیابی کرد و اشاره نمود: هیچگونه کم و کاستی در بحث سوخت در این شهرستان نداریم و تمامی جایگاه های عرضه سوخت برای خودروها به صورت شبانه روزی خدمات رسانی میکنند.

ولیزاده گفت: با توجه به حجم مسافران نوروزی در منطقه آزاد ماکو، این منطقه ذخیره کامل سوخت را دارد و به صورت روان خودروها سوختگیری می کنند.

وی همچنین از ارائه خدمات از سوی بیمارستان شهرستان شوط به صورت شبانه روزی در ایام عید نوروز ۹۷ خبر داد و اضافه کرد: هیچ شکایتی تا به امروز در این بحث به دست ما نرسیده است.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت ستاد اجرای خدمات سفرهای نوروزی منطقه آزاد ماکو همچنین از استقرار ۸ کمپ هلال احمر در جاده و داخل شهر منطقه آزاد ماکو خبر داد و خاطرنشان کرد: هر ایستگاه در منطقه آزاد ماکو وظیفه ارائه خدمات راهنمای گردشگری، سلامت و ایمنی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: به همت سازمان منطقه آزاد تجاری_صنعتی ماکو برای مسافرین، گردشگران و ماشینهای ناوگان حمل و نقل به تعداد ۵۰۰ کاور در جهت به زمین نریختن زباله ها توزیع شده است.

خبرنگار: مهدی تندرست

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین