پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ورزشکار ماکویی به اردوی دوم تیم ملی فوتبال دختران دعوت شد

نائب رئیس هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: 27 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال دعوت شده است که نام ‘سحر محمدزاده’ دختر ماکویی نیز در آن دیده می شود.
سپیده حسینیان افزود: بازیکنان دعوت شده به مدت چهار روز در مرکز ملی فوتبال ایران در تهران مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار می گیرد.
وی گفت: بازیکنان منتخب برای حضور در مسابقات فوتبال دختران زیر 19 سال در نیمه دوم بهمن ماه جاری در ایتالیا آماده می شوند.
وی ادامه داد: همچنین مهناز شاه مرادی از تکاب به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان دعوت شده است.
به گزارش ایرنا، تمرین های این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر زیر نظر ‘ کتایون خسرویار ‘ به عنوان به عنوان سرمربی برگزار می شود و در بخش بزرگسالان نیز ‘ مریم جهان نجاتی ‘ به عنوان مربی و ‘ مریم آزمون ‘ به عنوان سرمربی بر اردی تدارکاتی نظارت دارند.
زهره جلالی، فاطمه قاسمی، مائده دوجی، زهرا خواجوی، زهرا خدابخشی فاطمه مخدومی از کردستان، هاجر دباغی، مینا نافعی، گلنوش خسروی، فاطمه شبان، مرضیه فیضی و فاطمه حسینی از اصفهان، ژینو پیکری وهانا حنیفه از کرمانشاه، مارال ترکمان از البرز، فاطمه گرایلی، ثنا صادقی، ندا رضاپور و ملیکا زیدی آبادی نژاد از کرمان، غزاله صالحی پور و سانیا بالاجانی ازتهران، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، شقایق نوری زاده، فاطمه امیری وهانیه خداپرست از فارس و ندا رحمانی از قزوین در این اردو حضور دارند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین