پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پروژه های خدماتی و رفاهی در پارک امام ماکو با 80 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است

 

مدیر خدمات فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: احداث رستوران ، فست فوت ،  آبنمای موزیکال و ساختمان های اداری در پارک امام خمینی(ره) ماکو اقدام سازمان منطقه آزاد ماکو در زیباسازی و تامین رفاه و آسایش شهروندان است.

مسعود سمیعی افزود: این پروژه ها در مساحت 2 هزار و 948 متر مربع در قسمت شمال غرب مرکزهمایش ها و نمایشگاه های بین المللی سازمان منطقه آزاد ماکو اجرا می شود.

وی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها 80 میلیارد ریال است که بزرگترین آبنمای موزیکال شمالغرب در این منطقه سه ماه پیش با حضور دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به بهره برداری رسید.

وی با بیان این که مسئولان منطقه آزاد ماکو برای سرمایه گذاران در همه حوزه ها به ویژه این بخش فرش قرمز پهن کرده و از آنان به خوبی استقبال می کند، اظهار داشت: تلاش دست اندرکاران و مسئولان و مدیران منطقه بر رفع مشکلات سرمایه گذاران و فراهم کردن زیر ساخت های لازم در تمامی حوزه هاست.

وی با اشاره به این که برند منطقه آزاد ماکو برندی گردشگری است و ظرفیت گردشگری فراوانی از جمله بناهای تاریخی و طبیعی دارد، اضافه کرد: احداث این مجتمع ها علاوه بر داشتن مزیت های فراوان برای مسافران و گردشگران منطقه، فرصت مناسبی را ایجادمی کند تا گردشگران در فصول مختلف با بهره گیری از این فضای مناسب بتوانند سفری آرام و کم دغدغه داشته باشند.

سمیعی همچنین خواستار نقش بیشتر و تعیین سهم بخش گردشگری در اقتصاد منطقه شد و افزود: باید از ظرفیت مسافران و گردشگران که از منطقه عبور می کنند بیشترین استفاده را ببریم و سهم منطقه را افزایش دهیم.

وی از دیگر پروژه های رفاهی و خدماتی از جمله احداث مجتمع تجاری امید با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال خبر داد و از افتتاح این مجتمع در هفته های آینده خبر داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین