پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پروژه های سازمان منطقه آزاد ماکو، توسعه بخش، ظرفیت ساز و پیشران اقتصاد استان است

رئیس شورای اسلامی شهرماکو با اشاره به فراهم بودن زیر ساخت های توسعه در منطقه آزاد ماکو گفت: اقدامات و طرح های سازمان منطقه آزاد ماکو توسعه بخش، ظرفیت ساز و پیشران اقتصاد استان است.

به کزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو؛ عزیز برگ نی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: توسعه و ایجاد زیر ساخت ها در منطقه آزاد ماکو شکل گرفته و این منطقه آماده جذب سرمایه گذار و مطرح شدن در زمره مناطق آزاد پردرآمد است.
وی افزود : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به توسعه شهری و مبلمان این منطقه نیز بسیار اهمیت می دهد و بزودی عملیات بازگشایی خیابان امام به همت ایشان انجام می شود.
وی ادامه داد : مردم این منطقه در زمان شکل گیری انقلاب همراه و پرچم دار نظام جمهوری اسلامی بوده اند و مرزداران صدیق و وفاداری برای میهن عزیزمان هستند.
رئیس شورای اسلامی شهرماکو با بیان اینکه مردم این منطقه به نظام جمهوری اسلامی ایران دلبسته هستند گفت : وقتی می بینیم مردم این مناطق با این سطح از مشکلات تا این حد به نظام جمهوری اسلامی دل داده اند ، هرخدمتی که به این مردم انجام شود باز هم کم است.
وی افزود : شایسته است مسئولین محترم منطقه دوشادوش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو فقط به فکر خدمت هرچه بیشتر به مردم باشند و از هیچ کوششی برای توسعه، رفاه و آسایش مردم دریغ نکنند.
رییس شورای اسلامی شهرماکو ازهمه مسئولین خواست باوحدت و هماهنگی و همدلی کلیه اختلافات را کنار گذاشته و در جهت حل مشکلات مردم باشند چون مردم سره را از ناسره خوب تشخیص می دهند.
برگ نی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر باهم تعامل خوب دارند افزود: توسعه مبلمان؛ خدمات شهری، رسیدگی به وضعیت خیابان ها و جاده ها از جمله برنامه های این شورا است

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
مختار سلمانی
مختار سلمانی
عکاس و خبرنگار

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین