پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

چهارمین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی با حضور مشاور دبیر شورای عالی مناطق آزاد در امور زنان و حقوق شهروندی گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ معصومه حجتی مشاور دبیر در امور زنان و حقوق شهروندی در آئین افتتاح نمایشگاه با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه ها از ابعاد مختلف اهمیت دارد، گفت: این نمایشگاه ها نشانی هر چند اندک از توانمندی ها و نقش طلایی بانوان ایرانی است که زنان ایرانی می توانند در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی کنند.

وی گفت: زنان ایرانی در عین آنکه در خانواده صبورترین و فداکارترین هستند در عرصه اجتماعی و هر حوزه ای که بدان وارد می شوند نیز فعال ترین و مدیرترین ها هستند و می کوشند در کنار مردان نقش خود را به بهترین نحو ایفا کنند.

حجتی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه مختص بانوان در منطقه آزاد ماکو است گفت:خوشبختانه مسئولین منطقه بخصوص مدیرعامل منطقه آزاد ماکو نگاه مثبت به حضور بانوان در اجتماع داشته که جای بسی تشکر و قدردانی دارد .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکونیز در آئین گشایش این نمایشگاه گفت: زنان بعنوان نیمی از جامعه تربیت نیم دیگر را نیز بر عهده دارند و از این رو باید ظرفیت ها و نقش آنان دیده و بها داده شود.
حسین فروزان با اشاره به اینکه امروز در دهه چهارم انقلاب همه بر این امر تاکید دارند که بدون نقش آفرینی زنان پیشرفت و توسعه حاصل نمی شود افزود: سازمان منطقه ازاد ماکو تصمیمات مهمی را در خصوص توانمند سازی بانوان و اشتغال خانگی در دستور کار دارد به طوریکه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری با فعالسازی ، آموزش و توانمند سازی بانوان منطقه ازاد نقش بانوان را در توسعه اقتصادی پایدار پر رنگ تر میکند .

ابراهیم جلیلی مدیرنمایشگاه و مرکز همایش های منطقه آزاد ماکو نیز گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۳۰ غرفه در ۷رشته هنری و صنایع دستی حضور دارند و این نمایشگاه تا روز شنبه 19 اسفندماه هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است .
وی گفت: این نمایشگاه ها فقط یک جریان اقتصادی نبوده بلکه تلاشی برای تغییر نگرش زنان به خود و ظرفیت هایشان و نیز ایجاد این تغییر در دیدگاه های مردان به توانمندی های زنان بود.

آلبوم تصاویر

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین