پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

چهارمین نمایشگاه نقش زنان در توسعه پایدار منطقه آزاد ماکو پایان یافت

نمایشگاه نقش زنان در توسعه پایدار از ۱۵ لغایت ۱۸ اسفند با همکاری انجمن بانوان توامند و کار آفرین منطقه آزاد ماکو به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیر این نمایشگاه گفت: نمایشگاه نقش زنان در توسعه پایدار در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی با حضور بیش از ۱۳۰ غرفه دار برگزار شد.
ابراهیم جلیلی افزود: شرکت کنندگان در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود در رشته های مختلف شیرینی پزی ؛گیاهان دارویی؛خیاطی ؛ملیله و منجوق دوزی ؛صنایع دستی ؛ نقاشی و محصولات چرمی و نمدی ؛ میناکاری و …پرداختند.
وی با اشاره به استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه افزود: همچنین برای اولین بار هنرهای دستی هنرستان ها و دبیرستان های دخترانه منطقه و خواهران دانشجوی معماری در غرفه هایی با طراحی متفاوت در معرض دید عموم قرار گرفت .
جلیلی ادامه داد: برگزاری جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ ؛کارگاه خلاقیت و کار آفرینی و نحوه اخذ تسهیلات از منابع مختلف و روشهای اخذ پروانه و گواهی سلامت و همچنین برگزاری کوه پیمایی به مناسبت روز زن به غرفه داران از برنامه های جنبی این نمایشگاه بود.
وی اظهار داشت: سلامت محصولات غذایی ارائه شده در این‌نمایشگاه تحت کنترل مدیریت غذا و داروی سازمان در ایام برگزاری بود.
جلیلی در پایان با بیان اینکه با هدف فرهنگ سازی ؛ از بانوان با حجاب برتر غرفه ها و چند مادر پیشکسوت تقدیر ویژه شد گفت:  همچنین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن به کلیه شرکت کنندگان تندیس یادبود نمایشگاه با مفهوم بانوی با حجاب تقدیم شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین