پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ایجاد اندیشکده توسعه منطقه ای در ماکو از برنامه های مدیریت جدید سازمان

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه اجرای طرح توسعه منطقه ای با استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد ماکو  اولویت برنامه هاست گفت: به همین منظور اندیشکده توسعه ای با محوریت دانشگاه ارومیه و مشارکت دانشگاه صنعتی شریف به منظور انتقال دانش ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکوبه نقل از ایلنا، غلامرضا سلیمانی مدیرعامل جدید این سازمان گفت: متخصصان و نخبگان این منطقه که در شهرهای دیگر فعالیت می کنند باید توانمندی و تجربیات خود را در راه رشد اقتصادی این منطقه بکار گیرند.

وی کار آفرینی روستایی را یکی دیگر از برنامه های توسعه ای خویش عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری در این حوزه بخصوص گردشگری، استفاده از توانمندی های بانوان در آشپزی ، طبیعت زیبا و.. می تواند در تحقق این امر مفید باشد.

سلیمانی ضمن تاکید بر پتانسیل های منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو صدها پتانسیل دارد، ما باید این پتانسیل ها را تبدیل به مزیت و ثروت کنیم.

وی گفت:توسعه باید مبتنی بر توسعه منطقه ای باشد که منجر به مشارکت مردم محلی، دولت، بخش خصوصی و عمومی باشد.

سلیمانی افزود: باید اندیشکده توسعه منطقه را با کمک استاندار آذربایجان غربی، راه اندازی کنیم. این اندیشکده اتاق فکر من و منطقه خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «ایجاد اندیشکده توسعه منطقه ای در ماکو از برنامه های مدیریت جدید سازمان»

سلام خبر مسرت بخشی می باشد انشاالله شاهدایجاد مدیریت علمی باشیم تا بتوانیم آگاهانه نیازهای منطقه را شناسایی وگامهای موثری درجهت توسعه وشکوفایی داشته باشیم وبا نگاه علمی بدور از جریانات وهدر رفتن وقت وانرژی تمام توان خویش رادر مدیریت بهینه ومطلوب منطقه برداریم با احترام سید حبیب اکرمی(دکترای مدیریت بازاریابی در مرحله گذراندن پایان نامه)

همین پیشنهاد رو که سازمان منطقه آزاد ماکو به یک R&D نیاز داره، من دو سال پیش خدمت آقای جلیلی پیشنهاد دادم.ولی ایشان بی تفاوت جواب دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین