پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و کمیته امداد امام خمینی(ره) امضا شد

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، درنشست مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو؛ تفاهم نامه مشترک همکاری امضا شد.
مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگار ماگفت: : در راستای اجرای مفاد ماده 83 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه و به منظور زدودن چهره فقر از منطقه آزاد ماکو، رونق تولید، ایجاد اشتغال در منطقه، توانمندسازی، مهارت آموزی و کارآفرینی برای مددجویان منطقه آزاد ماکو این تفاهم نامه منعقد شد.
حسین ولیزاده با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، طرح های دارای توجیه اقتصادی از طرف سازمان به امداد معرفی می شوند، افزود: آموزش مدد جویان، ارائه تسهیلات اشتغالزایی تا سقف 20 میلیون تومان که از محل یک درصد عوارض سازمان به نهادهای حمایتی و بودجه کمیته امداد برای طرح های خانگی و سنگهای تزئینی اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه کل اعتبارات برای تسهیلات در منطقه آزاد ماکو پنج میلیارد تومان است افزود: بسته های تشویقی برای کارخانه ها و تولیدی هایی که مددجویان کمیته امداد را بکار گیرند در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان پرداخت یک سال بیمه مددجویان توسط کمیته امداد اشاره کرد.

ولیزاده میزان اشتغالزایی این طرح ها را یک هزار و 350 نفر در سنگ های تزئینی و 1500 نفر در طرح های خانگی عنوان کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین