پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با معاونین استاندار و مسئولین نظامی و امنیتی آذربایجان غربی

همزمان با عید سعید فطر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با معاون سیاسی-امنیتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، فرماندهی انتظامی، فرمانده سپاه شهداء استان و فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو دکتر سلیمانی در دیدار با علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی به نقش منطقه آزاد ماکو در توسعه پایدار اقتصادی و امنیتی استان اشاره کرد و گفت:  بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان از طریق مناطق آزاد به توسعه و شکوفایی رسیده اند.لذا اگر  در این مناطق به درستی مطالعه و برنامه ریزی شود نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی منطقه شاهد خواهیم بود.

سلیمانی در دیدار با رضا حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی نیز با تشریح برنامه ها و رویکرد سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: دانش محوری و توسعه نرم افزاری در منطقه آزاد ماکو آغاز شده و نتایج این مطالعات توسط اندیشکده توسعه ای منطقه قابل لمس خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه در دیدار با سردار اصلانی به واردات غیر رسمی و قاچاق در مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: قاچاق در این مناطق حتی یک درصد کل حجم تجارت کشور را هم شامل نمی‌شود


وی حمایت نیروهای نظامی و امنیتی از تولید‌کننده‌های داخلی را خواستار شد و افزود: حمایت از واحدهای تولیدی در سالی که به حمایت از کالای ایرانی مزین شده، موجب رشد اشتغال و تولید داخلی می‌شود.
سردار اصلانی نیز گفت : کارآفرینان جهادگران سنگر اقتصاد کشور هستند چرا که اکنون ایران نیازمند تولید و اشتغال است و ناجا از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کند.

دکتر سلیمانی در دیدار با سردار شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی نیز گفت: قصد داریم تا با کمک سرمایه‌گذاران، منطقه آزاد ماکو را به قطب تولید پوشاک کشور تبدیل کنیم.

وی افزود: حمایت از تولید ، اشتغال و ثروت آفرینی در منطقه آزاد ماکو موجب شکوفایی استان می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: در تحقق این امر نیازمند یاری نیروهای مسلح، امنیتی و مسئولان استان از تولید‌کننده‌ها و کارآفرینان ماکو بعنوان تنها منطقه آزاد استان آذربایجان غربی هستیم

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز گفت: در شورای تامین استان پیگیر موارد مطروحه و احقاق حقوق کارآفرینان منطقه آزاد ماکو خواهیم بود.

سردار شهسواری ادامه داد: سپاه با تامین امنیت مطلق در منطقه،  همراه سازمان منطقه آزاد ماکو خواهد بود

همچنینمدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با سردار رشیدیان فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی بر تقویت همکاری بین منطقه آزاد و مرزبانی تاکید کرد و از تلاش های مرزبانان در این منطقه تقدیر و تشکر نمود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین