پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو اشتغالزاست

سرمایه گذار در حوزه گردشگری و صنعت توریسم در بازدید از منطقه آزاد ماکو گفت: سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد ماکو اشتغالزاست.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، فعالان گردشگری و محیط زیست که به دعوت سازمان منطقه آزاد ماکو از ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد ماکو بازدید کردند.

دکتر امامی، یکی از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به وجود ظرفیت های بزرگ گردشگری در منطقه گفت: منطقه آزاد ماکو زمینه های مناسبی برای توسعه گردشگری و صنایع دستی دارد و لازم است در این ارتباط بیش از پیش فرهنگ سازی شود.
وی ادامه داد: این منطقه دارای آثار تاریخی و تمدنی فراوانی است که باید این آثار نه تنها در سطح داخلی بلکه در سطح بین المللی معرفی شوند.

وی پارک امام خمینی (ره) را بهترین گزینه جهت سرمایه گزاری در منطقه معرفی کرده و طرح های جدیدی جهت اجرا در این محل پیشنهاد کرد.

وی به همراه تنی چند از فعالین حوزه گردشگری با حضور در کمپ گردشگری ارس این مجموعه را دارای پتانسیل بسیار بزرگی معرفی کرد و از جزئیات و ظرفیت های بالقوه این کمپ مطلع شد.

تفرجگاه روستای رند یکی دیگر از ظرفیت های گردشگری منطقه است که مورد بازدید قرار گرفت.

یکی از سهامدار بزرگترین هلدینگ تفکیک و بازیافت پسماند و تولید برق از آن نیز ضمن بازدید از محل دفع زباله های منطقه آزاد ماکو گفت: با مدیریت پسماند و احداث کارخانجات بازیافت علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای منطقه، مشکل آلودگی های زیست محیطی رفع می شود .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین