پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

صاحبان واحدهای صنفی منطقه آزاد ماکو، کارت دیجیتالی ماکووندی دریافت می کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: برای صاحبان واحدهای صنفی حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی، کسبه و بازاران منطقه آزاد ماکو به منظور استفاده از مزایا و مشوق های منطقه آزاد،  کارت دیجیتالی ماکووندی  صادر می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ غلامرضا سلیمانی در مراسم گرامیداشت روز اصناف در جمع کسبه ماکو، شوط و پلدشت با اعلام این خبر افزود: با توجه به رکود درآمد و عدم تامین مالی؛ تا زمان فنس کشی محدوده منطقه؛ طبق مطالعات اندیشکده با یک سیستم کاملا مدرن و دیجیتالی تمامی فعالان اقتصادی و کسبه منطقه می توانند از مزایای معافیت مالیاتی و عوارض گمرکی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه جزئیات بیشتر کارت دیجیتالی ماکووند بزودی به اطلاع مردم می رسد افزود: با صدور کارت های ماکووند، تمامی عملیات مالی و اعتباری، پرداخت قبوض، خرید و فروش و داد و ستدهای اقتصادی با کارت مذکور انجام می  شود.

سلیمانی از کسبه و بازاریان خواست تا در راستای تحقق نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب؛ مردم را به خرید کالای ایرانی ترغیب کنند.

وی تلاش اصناف این منطقه در جذب گردشگران خارجی را باعث رونق اقتصادی ماکو دانست و ابراز امیدواری کرد: جامعه بزرگ اصناف و بازاریان با همت و پشتکار، رویکرد خنثی سازی بر فشارها و تحریم های اقتصادی را در پیش گرفته و امید است شاهد اقدامات شایسته و ارزنده ای در جهت رشد و توسعه کسب و کار، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خانگی از سوی آنان باشیم.

در این مراسم نمایندگان اصناف به بیان مشکلات و نکته نظرات خود پرداخته و در پایان به چند تن از اصناف نمونه منطقه تجلیل شد.

شایان ذکر است بیش از هشت هزار واحد صنفی در منطقه آزاد ماکو مشغول به فعالیت هستند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین