پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مرحوم شیخ غلامرضا حسنی یک روحانی مبارز و شجاع بود

به همت سازمان منطقه آزاد و دفتر امام جمعه ماکو مراسم بزرگداشت رحلت مجاهد نستوه و فداکار حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامرضا حسنی در ماکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از ایسنا، امام جمعه ماکو در این مراسم گفت: سوء قصد ها نتوانست خدشه ای بر اراده فولادی شیخ حسنی وارد کند.
حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از سخنان خود در مراسم بزرگداشت رحلت مجاهد نستوه و فداکار حجت الاسلام و المسلمین شیخ غلامرضا حسنی که در مسجد جامع ماکو ترتیب یافت افزود: حجت الاسلام حسنی، در دیدگاه رهبری و امام راحل یک روحانی شجاع و مجاهد بود.
امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه مرحوم حجت الاسلام حسنی صفحه ای ماندگار و بی تکرار در کتاب تاریخ بود ادامه داد: این روحانی مبارز درکنار مردمی بودن، لقب شناسنامه آذربایجان را به خود اختصاص داد.
وی بابیان اینکه حجت الاسلام حسنی از پیشگامان نهضت تازه تاسیس امام خمینی در تثبیت انقلاب اسلامی بود افزود: نقش امام جمعه فقید ارومیه موثر در مبارزه علیه شورشگران ضد انقلاب بود.
امام جمعه ماکو بر اهدای مدال درجه یک شجاعت به مرحوم شیخ حسنی اشاره کرد و افزود: این اقدام نشان دهنده اوج غیرت و ایثار وی بود.
حجت الاسلام رنجبری، در خطاب به حجت الاسلام حسنی وی را گنجینه ای بی نظیر دانست و اظهار کرد:شهرهای پیرانشهر، نقده، ماکو به خوبی از ویژگی های بی نظیر این مجاهد ربانی آگاه اند.
وی، شجاعت، ولایت مداری، صلابت، و قدرت، بی پرده بودن این عالم وارسته را از ویژگی های ان مجاهد نستوه دانست.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین