پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو جلوه گاه درخشش فرهیختگان و فرهنگیان است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی به مناسبت روز معلم این منطقه را جلوه گاه درخشش فرهنگیان و فرهختگان عنوان کرد.

در این پیام آمده است:

منطقه آزاد ماکو جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که صادقانه، آموزه‌های شور، شعور و معرفت را به فرزندان برومند این خطه زرخیز تقدیم کرده‌اند. روز معلم، پاسداشت شکوه و عظمت این زنان و مردان بزرگ است. معلمانی که در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.
و به راستی پاسداشت قدر و منزلت آنانی که در کنار رودخانه پرخروش ارس و دامنه آرارات دل به پرورش فرزندان منطقه بخصوص مرزداران سربلند آذربایجان داده و پای در مسیربالندگی آنان نهاده اند چقدر نیکوست .
امروز در قرابت و تقارنی فرخنده با ولادت حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا و سالروز شهادت متفکر فرزانه، استاد والامقام شهید مرتضی مطهری، اندک مجالی برای قدرشناسی از معلم و تکریم صاحبان اندیشه و قلم فراهم شده است.

بی تردید، تجلیل و قدرشناسی از معلم وظیفه ی همه آنانی است که روزهایی از عمرشان را با کلام و لبخند و نگاه شکوهمند معلم در آمیخته اند. اینجانب نیز در آستانه این فرصت ماندگار برخود لازم میدانم تا از زحمات و تلاش های همه فرهنگیان فرهیخته اعم از بازنشسته و شاغل که روزگار و عمر خود را برای تعالی و سربلندی فرزندان آذربایجان، دیار فرهنگ و تمدن، وقف کرده‌اند، تشکر و قدردانی کنم و خاضعانه این روز بزرگ را به همه این عزیزان فداکار شادباش بگویم ..

از پروردگار بی همتا مسئلت دارم در سالی که با کلام مقام معظم رهبری مزین به نام حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده، فرهنگیان این خطه محور تحول، ترقی و توسعه ایران سرافراز و نمود عینیخردورزی و عقلانیت دولت تدبیر و امید باشند.

**** غلامرضا سلیمانی – رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین