پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو در هفت ماه گذشته بیشترین پروانه بهره برداری توسعه ای را صادر کرده است

بررسی آمارنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی است از ابتدای امسال تا پایان مهرماه تعداد هزار و 449 فقره پروانه بهره برداری توسعه ای در استان ها و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صادر شد که در همسنجی با پارسال 15.7 درصد رشد نشان می دهد و منطقه آزاد ماکو در هفت ماه گذشته بیشترین پروانه بهره برداری توسعه ای را صادر کرده است

 

 ***پروانه بهره برداری توسعه ای برای توسعه واحدهای فعال صنعتی صادر می شود.

به گزارش ایرنا؛ برپایه تحلیل آمارهای یاد شده، مجموع سرمایه این مجوزها در این مدت بیش از 55 هزار و 631 میلیارد ریال بوده است که پیش بینی می شود 22 هزار و 318 نفر اشتغال جدید ایجاد کنند.
اشتغال پیش بینی شده در قیاس با مدت مشابه پارسال از همین محل 68.6 درصد رشد نشان می دهد.
در این مدت بیشترین پروانه های بهره برداری توسعه ای به ترتیب در استان های تهران با 154 فقره، آذربایجان شرقی با 152 فقره و اصفهان با 116 فقره صادر شده و کمترین مجوزها در خراسان جنوبی و جنوب کرمان هر یک با 2 فقره پروانه بوده است.
همچنین در هفت ماهه امسال تعداد 49 فقره پروانه بهره برداری توسعه ای در مناطق آزاد و ویژه کشور با سرمایه 870.8 میلیارد ریال صادر شد که پیش بینی شده است اشتغال به کار 647 نفر را به دنبال داشته باشد.
برپایه این گزارش، منطقه آزاد ماکو با 13 فقره و منطقه ویژه اقتصادی با 2 فقره به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد مجوزهای صادره را در این مدت به خود اختصاص دادند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین