پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

همایش پیاده روی خانوادگی در پارک بزرگ امام ماکو برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته کارگر و سلامت روز جمعه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان منطقه، هنرمندان، ورزشکاران در پارک امام خمینی (ره) ماکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، این همایش به همت مدیریت کار و اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.
مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: روز جهانی کارگر، روز تکریم انسان هایی است که قدرت اندیشه و توان جسمی آنان صرف خدمت ، تولید، اقتصاد و پیشـرفت کشور می شود.

جعفر آقانژاد با اشاره به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی که کارگران نقش عمده در آن ایفا می کنند ادامه داد: این همایش هرسال با هدف گرامیداشت هفته کارگر، توسعه ورزش همگانی، افزایش مشارکت مردم در ورزش، ایجاد روحیه شادابی و نشاط در کارگران، مردم و خانواده های آنان برگزار شد.

وی افزود: اسلام به کارگران اهمیت زیادی می دهد و حمایت از قشر کارگر امری بسیار ارزشمند و مهم است و موجبات پیشرفت روزافزون جامعه و کشور می شود.

مدیرکار و اشتغال منطقه آزاد ماکو بر تقویت جایگاه کارگردر جامعه تاکید کرد و گفت: با حمایت از کارگر ، فرهنگ کار و کارگر در جامعه نهادینه شده و حماسه اقتصادی در جامعه محقق می شود.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی تقدیم شد. ارائه خدمات بهداشتی وسلامت توسط شبکه بهداشت و درمان ماکو نیز از  دیگر برنامه های این همایش بود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین