پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

چشمه آبگرم معدنی شوط آماده پذیرایی از گردشگران می شود

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سارمان منطقه ازاد ماکو گفت: چشمه آبگرم معدنی شوط که توسط سازمان منطقه ازاد ماکو در حال احداث است تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد .
حسین حمزه لو در جلسه ستاد خدمات سفر شوط افزود: از ظرفیت های چشمه ایستی سوی شوط بدلیل کمبود امکانات رفاهی بی بهره بوده است.

وی افزود: بمنظور ساماندهی و جذب گردشگر و ایجاد مجتمع آب در مانی در این شهرستان از ابتدای امسال طرح ساماندهی این چشمه به همت منطقه آزاد ماکو آغاز شده است .
حمزه لو تصریح کرد : در این راستا سازمان منطقه آزاد ماکو به منظور توسعه گردشگری و جذب توریست، مطالعه و طراحی مرکز آب درمانی مجهز آبگرم شوط را در دستور کار خود قرار داد و عملیات اجرایی این طرح با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 100 میلیون تومان شامل 4 استخر مجهز و همچنین فضا سازی و محوطه سازی پیرامون این مجموعه ی آغاز شده است.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنیم تا با برگزاری مراسم شاد و به‌یادماندنی روحیه نشاط و شادابی بین مردم افزایش یابد.

وی افزود: کلیه دستگاه های عضو این ستاد در امور مختلف اعم از خدمات جاده ای، بهداشت و سلامت، اسکان و امنیت با ھماھنگی با این ستاد موظف هستند تا در راستای ارائه خدمات به مسافران اوقات خوشی را برای هموطنان به ارمغان بیاورند.
وی تبلیغات و استفاده از همه ظرفیت ها برای معرفی بهتر منطقه آزاد ماکو را برای جذب گردشگران و میهمانان نوروزی ضروری دانست و گفت: مسئولین باید در این زمینه آموزش و آگاهی و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.
در پایان این جلسه کمیته ۱۲ گانه ستاد تسهیلات نوروزی ۹۷ شهرستان شوط تشکیل یافت

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین