پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

کارگاه دانش افزایی پنجره واحد خدمات در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

کارگاه دانش افزایی پنجره واحد خدمات مناطق آزاد برای مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو با حضور تونی کالسینا (Tony Kalcina) متخصص فن آوری اطلاعات کشور استرالیا و نماینده شرکت اینفروم در ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو تونی کالسینا در این کارگاه آموزشی گفت: در پنجره واحد خدماتی، با اتصال به دولت الکترونیک تمامی شهروندان می توانند امورات خود را بصورت نرم افزاری و آنلاین انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امضای الکترونیک یکی از بخش های پنجره واحد است افزود: امکان دسترسی برای همه به‌خصوص سرمایه‌گذاران در پنجره واحد خدماتی فراهم می‌شود تا امور مربوطه و خرید، فروش، واگذاری و کسب مجوزها در یک روز انجام شود.

وی با اشاره به خدمات دولت الکترونیک گرجستان تصریح کرد: تعداد 800 مورد خدمات الکترونیک در پنجره واحد گرجستان ارائه می شود و این روند موجب تسهیل جذب سرمایه گذار شده است.

کالسینا پنجره واحد را تسهیل گر ترانزیت و امور گمرکی دانست و افزود: اگر پنجره واحد به درستی اجرا شود مورد استقبال شرکت های ترانزیتی بین المللی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تأسیس پنجره واحد خدمات برای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی همانند احداث جاده و فرودگاه یکی از اقدامات زیربنایی است که امیدواریم شاهد راه‌اندازی این سیستم و اتمام بروکراسی اداری در منطقه آزاد ماکو باشیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین