پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

کمک به موسسات خیریه بجای هزینه برای تبریک انتصاب در منطقه آزاد ماکو

پیرو درخواست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در مراسم معارفه مبنی بر اینکه از اسراف پرهیز شود و هزینه چاپ بنرهای تبریک انتصاب به موسسات خیریه واریز شود، جمعی از اصناف و بازاریان منطقه آزاد ماکو با واریز مبلغ 500 هزار تومان به حساب موسسه خیریه درمانی فجر ماکو، انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، دکتر سلیمانی گفته بود: دیدار شهروندان و مسئولان با یک مدیر جدید یک سنت حسنه است و این امر می تواند در رفع هر چه سریع تر مشکلات مثمرثمر واقع شود و مدیر مربوطه می تواند آگاهانه تصمیمات خود را اتخاذ کند ولی بهتر است بجای نصب بنرهای تبریک انتصابات و همچنین اهدای هدایا به مدیران این هزینه ها صرف موسسات خیریه و نیازمندان شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این امر در تمام کشور رایج است و معتقدم هزینه های مربوط به این امور را به حساب موسسات خیریه واریز کنید تا خدای ناکرده اسرافی صورت نگیرد، از همه مردم و مسئولین خواسته بود تا برای نهادینه کردن این فرهنگ همت کنند.

یکی از اصناف و کسبه نیز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو گفت: این درخواست مدیرعامل محترم سازمان بیانگر نیک اندیشی، خیرخواهی و بزرگواری ایشان است.

وی گفت: می توان هزینه ای را که خرج تهیه هدایا می شود، برای کمک به نیازمندان محتاج صرف کرد. این کار علاوه بر خوشحال کردن نیازمندان، دل هر انسان شریفی بخصوص مدیرانمان را شاد خواهد کرد. این کار فراتر از یک عمل ساده است و به راستی در حکم نوعی فرهنگ سازی مثبت خواهد بود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین