پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رئيس جديد دادگستري شهرستان شوط منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم عباس نژاد به عنوان رئيس جديد دادگستري شهرستان شوط معرفي شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در آييني روز دوشنبه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل دادگستری استان،  امام جمعه، فرماندار و جمعي از مديران محلي حجت الاسلام و المسلمین عباس نژاد به عنوان رئيس جديد دادگستري شهرستان ماکو معرفي شد.

معاون برنامه ريزي و توسعه دادگستری آذربایجان غربی به عزم جدي دستگاه قضايي در راستاي مبارزه با قانون گريزي اشاره کرد و گفت: رفع مشكلات حقوقي مردم و صيانت از حقوق آنان در كنار حفاظت از بيت المال و اموال عمومي اصلي ترين وظيفه قضات وكاركنان اين دستگاه است.

قاسمی  با تاكيد بر تقويت سيستم الكترونيكي دستگاه قضايي در راستاي تسريع در رسيدگي به شكايات و پرونده هاي قضايي افزود: خدمات قضايي بايد به بهترين نحو ممكن به مردم ارائه شود تا مردم با سهولت و سرعت مناسب به امور مربوطه خود دسترسي داشته باشند. .

امام جمعه شوط نیز در این آئین گفت: خوشبختانه منصب قضاوت و سکاندار دستگاه قضا در شهرستان شوط را کسی برعهده گرفته است که لباس شریعت بر تن دارد.

حجت الاسلام والمسلمین جباری اضافه کرد: مقابله جدي با ناهنجاريهاي اجتماعي، تلاش براي ارتقاء امنيت روحي و رواني جامعه، برخورد با افرادي كه در مسير سست نمودن پايه هاي پايگاه خانواده حركت مي كنند ضروري است.

فرماندار شهرستان شوط نيز ضمن قدرداني از همكاري و تعامل سازنده دستگاه قضاء با مجموعه مديريتي اين شهرستان تقدير كرد..

حسن عبداللهی گفت: اقدامات پيشگيرانه در راستاي كاهش جرم بايد در اولويت كاري قرار گيرد و تاكنون نيز موفقيتهاي خوبي در راستاي كاهش جرم و افزايش سطح امنيت شهرستان شوظ به دست آمده است.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین