پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

خرید و تحویل تجهیزات جدید پزشکی برای مراکز بهداشتی درمانی شهرهای منطقه آزاد ماکو به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال

سازمان منطقه آزاد ماکو  علاوه بر تامین هزینه ۴۵۰ هزار دلاری خرید دستگاه سی تی اسکن و سونوگرافی برای بیمارستان فجر ماکو ، ۶ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و درمانی دیگر نیز برای بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت خریداری و تحویل داد.

به گزارش  روابط عمومی سازمان منطقه ازاد ماکو با توجه به نیاز مراکز درمانی و بهداشتی منطقه برای تجهیز و نیز استفاده حداکثری از ظرفیت های بهداشتی و درمانی منطقه، سازمان منطقه آزاد ماکو در سال جاری تجهیزات متعددی برای مجموعه نظام بهداشت و درمان هر سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت مبتنی بر نیازهای اولویت دارشان خریداری کرده است.

ارتقای نظام بهداشت و درمان منطقه به سطح نسبی قابل قبول و استاندارد از راهبردهای ذیل هدف راهبردی کمک به عمران و آبادانی منطقه ای سازمان است لذا در تعامل و مشارکت با وزارت بهداشت و‌درمان این روند ارتقا را ادامه خواهیم داد.

در این راستا سازمان منطقه آزاد ماکو علاوه بر خرید دستگاه های سی تی اسکن و سونوگرافی به ارزش حدود ۴۵۰ هزار دلار برای بیمارستان فجر ماکو، اقدام به خرید ‌دستگاه سدیمان ریدر ، دستگاه فتال مانیتورینگ، دستگاه های الکتروکاردیوگراف (۵ دستگاه)، دستگاه اتوکلاو (۲ دستگاه) ، دستگاه پالس اکسیمتر دیجیتال (۲ دستگاه) ، دستگاه نبولایزر التراسونیک، دستگاه نبولایزر التراسونیک (۲دستگاه) ، دستگاه ونتیلاتور پرتابل ، دستگاه الکترولیت آنالایزر و دستگاه بلاد گاز نمود.

همچنین توسط سازمان منطقه آزاد ماکو دستگاه های سونی کید (به تعداد ۲ دستگاه) ،‌سونیکید- فتال مانیتورینگ ، الایزا ریدر و فتومتر جهت استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های منطقه خریداری و تحویل شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین