پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در منطقه آزاد ماکو از صبح فردا

وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه ای از  متقاضیان گروه پنجم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان های (آذربايجان غربي، زنجان، گلستان، قزوين، كرمان، يزد، فارس، خوزستان و خراسان رضوي) خواست تا  از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

در این اطلاعیه آمده است:  با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد. متقاضيان براي ثبت نام در طرح اقدام ملي مسكن، صرفاً يكي از روش‌هاي زير را استفاده نمايند

سامانه طرح اقدام ملي مسكن به آدرس:   Tem.mrud.ir

سامانه پيامكي به سرشماره: 300073640

همچنین جهت رعايت اصول بهداشتي و جلوگیري از گسترش بیماري كرونا، آن دسته از متقاضیان استان هاي فوق الذكر كه به هر دلیل امكان استفاده از رايانه شخصي در منزل را ندارند مي توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶ اسفند ۹۸ تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ ۲۷ اسفندماه ۹۸ از طريق تلفن همراه شخصي خود و با ارسال پیامک كد ملي سرپرست خانوار )بدون هیچ حرف يا كلمه اضافه( به شماره پیامكي فوق، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمايند.

به پیامک هائي كه به جز كد ملي سرپرست خانوار، حاوي حرف يا كلمه ديگري باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

بديهي است ثبت نام نهائي از متقاضیان كه از طريق پیامک ثبت نام نموده اند، پس از رفع بیماري كرونا و با اطالع رساني قبلي، ازطريق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملي مسكن به آدرس:  Tem.mrud.ir. صورت خواهد پذيرفت.

  • کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام نمایند.
  • افرادی که در مرحله اول، ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعالم شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.
  • متقاضیان که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.
  • استان آذربایجان غربی شامل شهرهای ماکو، شوط ، پلدشت و بازرگان است.
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین