پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دور جدید همکاری‌های ایران و ترکیه برای 24 ساعته شدن فعالیت گمرکات / پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند

رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر خزانه داری ترکیه در یک گفت‌وگوی تلفنی، با ابراز خرسندی از گام‌های موثری که در روند توسعه و تسهیل همکاری‌های اقتصادی دو کشور برداشته شده، اعلام آمادگی کردند که با رعایت تمام شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گمرکات دو کشور می‌توانند 24 ساعته در خصوص نقل و انتقال کالاها همکاری کنند.

به گزارش فرینا ، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در تازه‌ترین گفتگوهای خود با وزارت خزانه داری ترکیه، بر ضرورت افزایش همکاری های دوجانبه میان گمرکات دو کشور، تاکید کرد.
واعظی و برات آلبایراک، وزیر خزانه داری ترکیه در این گفت‌وگو، رایزنی نزدیک‌تر میان وزیران بهداشت دو کشور و انتقال تجربیات در عرصه مبارزه با بیماری کرونا را ضروری خواندند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در این گفت‌وگو، با قدردانی از ارسال کمک‌های بشردوستانه ترکیه، گفت: ایران آماده ارائه هر نوع کمک و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به دولت دوست ترکیه است.
دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی با ابراز خرسندی از گام‌های موثری که در روند توسعه و تسهیل همکاری‌های اقتصادی دو کشور برداشته شده، اعلام آمادگی کردند که با رعایت تمام شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گمرکات دو کشور می‌توانند 24 ساعته در خصوص نقل و انتقال کالاها همکاری کنند.
واعظی و آلبایراک در عین حال بر ضرورت تسهیل تبادلات تجار و بازرگانان دو کشور در شرایط کنونی و رسیدن به یک پروتکل دقیق بهداشتی تأکید کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین