پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

لزوم برخورداری شهر بازرگان به عنوان ویترین کشور از توسعه همه جانبه

اعضای شورای شهر و شهردار بازرگان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در خصوص مسائل و مشکلات شهر بازرگان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در این دیدار که با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو و جمعی از خیرین شهر بازرگان برگزار شد گفت: شهر بازرگان بعنوان ویترین کشور نیازمند تدبیر و توجه ویژه تمامی مسئولین ملی و محلی است که با توسعه همه جانبه تصویر شایسته ای از کشور ارائه دهد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شهر بازرگان و همچنین تلاش های شایسته خیرین این شهر در حوزه های بهداشت و درمان، معیشت، آموزش و حوزه های اجتماعی در ایام سخت مقابله با کرونا افزود: توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهر بازرگان به زودی و طی برنامه ریزی های دقیق آغاز خواهد شد. در این زمینه از ظرفیت ارزشمند خیرین شهر بازرگان نیز بهره مند خواهیم بود.

در این دیدار دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت شهرستان ماکو نیز ضمن اشاره به حمایت های سازمان منطقه آزاد ماکو از بخش بهداشت و درمان منطقه گفت: مرکز جامع سلامت بازرگان در حال حاضر تمامی امکانات مورد نیاز را دارا بوده و در سالهای متوالی با حمایت های سازمان منطقه آزاد ماکو و خیرین شهر بازرگان تجهیز شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین