پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نقش معلمان در مقام هدايت و پي ريزي بنيان هاي توسعه بی بدیل است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی که به مناسبت روز معلم در صفحه اینستاگرام وی منتشر شد با اشاره به اینکه تعليم و تربيت و آموزش و پرورش بنياد اصلي حركت جوامع در مسير پيشرفت و  توسعه يافتگيست نوشت: نقش معلمان در مقام هدايت و پي ريزي بنيان هاي توسعه بی بدیل است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در متن این پیام آمده است:

‎صاحبدلی به مدرسه آمد ز خانقاه – بشکست عهد صحبت اهل طریق را

گفتم میان عالم و عابد چه فرق بود- تا اختیار کردی از آن، این فریق را

‎گفت: آن گلیم خویش به در می برد ز موج – و این جهد می کند که بگیرد غریق را

تعليم و تربيت و آموزش و پرورش بنياد اصلي حركت جوامع در مسير پيشرفت و  توسعه يافتگيست. در اين فرايند است كه بايد بر نقش بي بديل معلمان در مقام هدايت و پي ريزي بنيانهاي توسعه اعتراف کنیم و تلاش ها و زحمات ارجمند ايشان را ارج نهیم.

دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهيد مطهری(ره)و روز معلم، فرصت مغتنمي براي قدرداني از معلمان و اساتيد عزيزي می باشد كه رسالتشان همتراز رسالت انبيا است.

اينجانب این روز مبارک را به تمامی معلمان و اساتید فرهیخته شهرها و روستاهاي منطقه آزاد ماكو تبریک و تهنیت گفته، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش های ارجمند تمام معلمان دلسوز، استادان گرانقدر، دست‌اندرکاران آموزش و پرورش و آموزش عالی و هم‌چنین تمام دستگاه‌هایی که امکانات ارتباطی و سایر خدمات را در این ماههای اخیر کرونایی فراهم آوردند تا آموزش در ایران و بویژه منطقه‌ ما متوقف نشود، اعلام می نمایم. امیدوارم با ارتباط بیش از پیش سازمان منطقه آزاد ماکو با جامعه فرهیخته معلمان، حرکت در مسیر توسعه منطقه را با تربیت و برخورداری از شهروندان خوب، جان تازه ای بخشیم.

معتقدم سازمان بخش مهمی از تلاشهای حوزه های فرهنگی اجتماعی خود در سطح منطقه را باید با محوریت معلمان عزیز پیش برد و بطور حتم‌ این مهم را با شکل گیری هسته فکری از میان این فرهیختگان عزیز در آینده نزدیک پی خواهم گرفت.

آغاز احداث سه باب مدرسه جدید در روستاهای آداغان، قیرکندی و شهر یولاگلدی با اختصاص اعتبار بیش از دوازده میلیارد تومان از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو در هفته پیش رو، هدیه سازمان به مناسبت روز و هفته معلم به جامعه فرهیخته آموزش و‌پرورش و مردم فهیم و شایسته خدمت گزاری منطقه خواهد بود.

‎محمدرضا عبدالرحیمی – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین