پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

كارگران بازوي توانمند و عنصر اصلی جهش تولید در كشور هستند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی به مناسبت روز کارگر این قشر را بازوی توانمند و عنصر اصلی جهش تولید در کشور دانست.
متن پیام بدین شرح است:
كارگران بازوي توانمند و عنصر اصلی جهش تولید در كشور و پيام آور توسعه و پیشرفت به شمار مي روند و همه آباديها بازتاب همت والاي كارگران است، شكوه سازندگي کشور ماحصل زحمات این قشر زحمت کش بوده و همه ما وامدار كوشش این عزیزان هستیم.
ضمن تبریک روز کارگر به  تمامی کارگران تلاشگر  منطقه آزاد ماکو،  اميد است در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام ‘جهش تولید’ مزین گردیده، شما بزرگواران عرصه های کار و تلاش همچون گذشته با تكيه بر خلاقيت و با تلاش بهره ورانه  در راستاي تحقق اين شعار كه بر تلاش مضاعف در عرصه تولید استوار است گام بردارید تا در سايه تلاش و هم افزايي ديگر متخصصان و فعالان بخش توليد و اقتصاد شاهد رونق فضاي كسب و كار و ايجاد اشتغال پايدار در این منطقه باشيم.
در منطقه آزاد ماکو نيز كه مي توان آنرا يكي از كارگري ترين مناطق آزاد كشور دانست قطار توسعه حركت خود را آغاز كرده است.دغدغه شبانه روزي نماينده عالي دولت و خادم شما مردم عزیز در منطقه آزاد ماکو حل معضلات و رفع موانع كار و اشتغال است و آنچه كه مديريت منطقه آزاد ماکو را در رسيدن به اين اهداف ياري مي كند ،نشاط و اميدواري كارگران و احساس امنيت سرمايه گذاران بخش خصوصي مي باشد.
بار دیگر ضمن تبریک این روز ارزشمند دستان توانمند شما کارگران و اسوه هاي خلوص و صفا و عشق و نمونه هاي استقامت و ايمان را به گرمی می فشارم و انتظار دارم كارگران عزيز نيز همراه با ديگر اقشار ملت با كوشش وتلاش و صبر وحوصله دولت كريمه را در راه رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ياري نمايید.
محمدرضا عبدالرحیمی – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین