پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه روستای آداغان ماکو آغاز شد

عملیات اجرایی یک باب مدرسه ۹ کلاسه در روستای آداغان از توابع شهرستان ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ امام جمعه و فرماندار شهرستان ماکو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو روز یکشنبه در آئین کلنگ زنی این پروژه  گفت: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و خدمات رسانی به روستاهای محروم منطقه امروز شاهد کلنگ زنی این مدرسه هستیم و به پاس قدردانی از زحمات معلمین آغاز این پروژه در هفته معلم انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع اجرا می شود افزود: مبلغ قرارداد این پروژه  ۴۱ میلیارد ریال و از سوی سازمان منطقه ازاد ماکو تامین می شود و مدت زمان اجرای آن یک سال پیش بینی می شود.

عبدالرحیمی روستای آداغان را یکی از روستاهای مهم شهرستان عنوان کرد و گفت: این روستا نیاز به رسیدگی و توجه بیشتر دارد و خوشبختانه طی روزهای گذشته نیز شاهد آبرسانی به این روستا بودیم .

شایان ذکر است سه باب مدرسه ۸، ۹‌ و ۱۰ کلاسه در شهرستان هاي ماكو، شوط و پلدشت با اعتبار ۱۱۲ میلیارد ریال به همت سازمان منطقه آزاد ماکو در هفته معلم کلنگ زنی می شود که این پروژه یکی از آنها بود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین