پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

هسته فکری توسعه فرهنگی و اجتماعی با حضور معلمان در سازمان منطقه آزاد ماکو تشکیل می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شوط با تقدیر از زحمات و تلاش های معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو بخش مهمی از تلاشهای حوزه های فرهنگی و اجتماعی خود در سطح منطقه را با محوریت معلمان عزیز پیش خواهد برد و این مهم با شکل گیری هسته فکری از میان این فرهیختگان عزیز در آینده نزدیک اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی روز دوشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شوط ضمن تکریم جایگاه و مقام معلم افزود:‌ اگرچه هرسال یک روز نمادین بنام روز معلم است‌ اما معتقدم هر روز، روز معلم است چرا که فرایند یادگیری و تعلیم و تربیت فرایندی مستمر بوده و تا زندگی جاریست ادامه دارد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف بعثت انبیا تزکیه و تعلیم انسانها بوده و این چنین است که از معلمی به عنوان شغل انبیا یاد می شود.

عبدالرحیمی با تفسیر شعر شاعر که می گوید: صاحبدلی به مدرسه آمد ز خانقاه – بشکست عهد صحبت اهل طریق را – گفتم میان عالم و عابد چه فرق بود- تا اختیار کردی از آن، این فریق را – گفت: آن گلیم خویش به در می برد ز موج – و این جهد می کند که بگیرد غریق را، ارزش معلمی را فراتر از عبادت های فردی انسان یاد کرد و افزود: معلم با از خودگذشتگی و ایثار خود تلاش می کند تا با همه مشکلات موجود رسالت تربیت و تعلیم فرزندانمان را در هر شرایط انجام دهد که در ایام کرونایی فعلی نیز این ایثار گری ها را در جای جای کشور و منطقه دیدیم .

وی با تاکید بر اینکه دولت تمام تلاش خود را برای جبران خدمات فرهنگیان و رساندن آن به جایگاه درخور شان این قشر مجاهد و ایثارگر انجام می دهد تصریح کرد:‌ امروز ارتقای هر دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری نظام آموزش و پرورش تکلیف جدی پیش روی حکمرانی می باشد.

عبدالرحیمی تاکید کرد: مجموعه سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن تلاش برای ایفای ماموریت های کلان کمک به تقویت اقتصاد ملی، پیوند اقتصاد ملی با اقتصادهای بین المللی و منطقه ای و نیز عمران و آبادانی منطقه ای شکل گرفته و برای رسیدن به چشم انداز ایجادالگوی حکمرانی مطلوب اسلامی در منطقه نیازمند برخورداری و تربیت شهروندانی خوب هستیم که این مهم برعهده معلمان است.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: تلاش خواهیم نمود با همفکری نخبگان آموزش و پرورش مدارس الگو در منطقه آزاد ماکو تاسیس کنیم‌ که هدفش تربیت شهروندان خوب و مسئول و هدایت انسان در مسیر تعالی و پیشرفت خود و جامعه باشد.

در این مراسم بیش از ۲۰ نفر معلم نمونه شهرستان شوط توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ امام جمعه، فرماندار،‌ مدیرآموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین