پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تحول بزرگ در صنایع دامپروری و لبنی منطقه آزاد ماکو با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت احداث پروژه بزرگ دامپروری و صنایع لبنی ده هزار راسی ارس دام آرشام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) گفت: سرمایه گذاری خاص این بخش که بالغ بر دهها میلیارد تومان می باشد، منشا تحول بزرگی در صنایع دامپروری و لبنی منطقه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی افزود: سایت این پروژه در کنار روستای قیقاچ شهرستان پلدشت قرار دارد و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بخش دامپروری در زمینی به مساحت ۱۱۶ هکتار و کشت علوفه مورد نیاز در زمینی به مساحت حدود هزار هکتار  تحولی در صنایع دامپروری و لبنی این منطقه ایجاد خواهد کرد. 

وی با اذعان بر اینکه ظرف بیست روز آینده سوله های ساخته شده فاز اول به سایت منتقل و نصب خواهد شد ادامه داد: برای تسهیل و تسریع در پیشرفت کار این پروژه سرمایه گذاری، بنده و مجموعه سازمان منطقه آزاد ماکو همراه ایشان خواهیم بود. 

عبدالرحیمی اشتغال حداقل ۵۰۰ نفری در این پروژه پس از بهره برداری را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت:  منطقه ما و زمینهای مستعد کشاورزی پایاب سدهای مختلف بویژه سد عظیم کرم آباد درصورت تکمیل کامل شبکه های اصلی و فرعی قطعا به یکی از قطبهای مهم کشاورزی و دامپروری تبدیل خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین