پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

در سال جاری 65 میلیارد ریال برای ارتقاء سطح بهداشت و درمان منطقه آزاد ماکو هزینه خواهد شد

مدیر عامل سازمان مطنقه آزاد ماکو گفت: برای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت منطقه از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو 65 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است .

محمدرضا عبدالرحیمی امروز در حاشیه افتتاح 5 طرح شبکه بهداشت و درمان ماکو که با حضور استاندار آذربایجان غربی صورت گرفت، با بیان اینکه کمک به ارتقاء زیر ساخت های بهداشتی در قلمرو منطقه آزاد ماکو از جمله وظایف در حوزه مسئولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو می باشد، اظهار داشت: در این راستا سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال از محل منابع سازمان منطقه آزاد ماکو برای خرید تجهیزیات مورد نیاز بیمارستان ‌ها و بیست میلیارد ریال برای اجرای طرح مروج سلامت در مدارس منطقه هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین 2 دستگاه استراتژیک سی تی اسکن و سونوگرافی به ارزش 450 هزار یورو با تامین مالی سازمان که از طریق هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت و درمان صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: این فرآیند ادامه خواهد داشت و رساندن بیمارستان‌ ها در سطح منطقه به شرایط استاندارد هم وظیفه حاکمیت و مجموعه وزارت بهداشت و درمان و سازمان منطقه آزاد ماکو می باشد.

وی ادامه داد: امسال نیز در حوزه بهداشت و درمان از محل در آمدهای سازمان در سطح سه شهرستان منطقه مبلغ 65 میلیارد ریال برای ارتقاء بهداشت و سلامت از جمله بهسازی خانه‌های بهداشت روستایی و تجهیز بیمارستان‌ها و ارتقای تاسیسات بهداشت مدارس هزینه می شود.

عبدالرحیمی اضافه کرد: انتظار داریم با مشارکت وزارت بهداشت و درمان ، همین‌ طور دانشگاه علوم پزشکی استان این اعتبار را 2برابر کنیم و انشالله در اعتبارات ملی نیز برای تکمیل و توسعه نیازهای زیر ساختی در حوزه بهداشت و درمان را با پیگیری های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف اقدام های جدی تری به عمل آوریم.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم طی دو/سه سال آینده تمام منطقه در حوزه بهداشت و درمان به سطح استانداردهای لازم ارتقا یابد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین