پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

صنوف منطقه آزاد ماکو برای دریافت تسهیلات حمایتی در سامانه کارا ثبت‌نام کنند

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با توجه به تسری و تعمیم حمایت های مصوب هیئت دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و سایر مراجع تصمیم‌گیری مربوطه به دارندگان مجوز فعالیت اقتصادی و شاغلان در مناطق آزاد و ویژه کلیه دارندگان پروانه کسب و مجوز فعالیت اقتصادی از سازمان منطقه آزاد ماکو، کلیه واجدین شرایط که دارای پروانه کسب و مجوز فعالیت اقتصادی از سازمان منطقه آزاد ماکو هستند به منظور ثبت نام اولیه تسهیلات صنوف آسیب پذیر از کرونا لطفاً به سایت کارا مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام فرمایید.

علی قنبری در توضیح چگونگی بهره مندی مشمولات تسهیلات اظهار داشت: چگونگی بهره مندی مشمولان از تسهیلات ویژه‌ای کسب و کارهای زیان دیده از ویروس کرونا از طریق سامانه کارا https://corona-kara.mcls.gov.ir قابل دریافت و مشاهده می باشد.

وی افزود: ثبت نام در سامانه به معنای تایید درخواست و پرداخت تسهیلات نمی باشد و درخواست ها پس از بررسی های مقتضی در صورت تایید از طریق سامانه کار را به اطلاع صنوف محترم خواهد رسید.

وی افزود: میزان تسهیلات به ازای هر نفر شاغل دارای لیست بیمه از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان بر مبنای دایر یا غیردایر بودن کسب و کار و بازپرداخت ۲۴ ماهه با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت اقساط ابتدای مهر سال جاری عنوان کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین