پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده منطقه آزاد ماکو برخورد قانونی می‌شود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سازمان از هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی و غیرمجاز در محدوده منطقه آزاد جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

محمدرضا عبدالرحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو با اشاره به تشکیل کمیسیون تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز در سازمان منطقه آزاد و نظر به اهمیت برخورد قاطع و بدون اغماض در حوزه تخلفات ساختمانی داخل محدوده منطقه آزاد ماکو افزود: کلیه مهندسین دارای مسئولیت در محدوده منطقه در صورت عدم نظارت بموقع و قصور مهندسی در انجام وظایف منجر به بروز تخلفات ساختمانی به شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی استان ارجاع میشود.

وی اضافه کرد:‌ مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند عزم همگانی و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

عبدالرحیمی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد ماکو در مقابله با تخلف های ساختمانی عزم جدی دارد ادامه داد: برای حصول نتایج مورد انتظار باید تمامی نهادها و دستگاه‌های دخیل در این حوزه و خدمات رسان مشارکت جدی داشته باشند.

وی وجود خلاء های قانونی در قوانین و ضوابط ساخت و ساز را از جمله عوامل بروز تخلف در ساخت وسازهای ساختمانی بیان و اضافه کرد: معاونت فنی و عمرانی سازمان با همکاری نهادها و ادارات ذی ربط درصدد انطباق مطالعات طرح‌های توسعه‌ای شهری با شرایط اجتماعی و اقتصادی و نیازمندی‌های شهروندان و کاهش مراحل صدور مجوزهای ساخت و ساز به منظور کاستن تخلف در ساخت و سازها و گسترش ساخت و سازهای و غیرمجاز می باشد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین