پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

امسال ۹ مدرسه خیّرساز در پلدشت تحویل آموزش و پرورش می‌شود

مدیر آموزش و پرورش پلدشت با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی توسط خیّران مدرسه‌ساز در این شهرستان گفت: در این راستا امسال ۹ مدرسه توسط خیّران به بهره برداری رسیده و تحویل می‌شود.

احمد قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدارس توسط خیّران، سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره کل نوسازی استان و بنیاد برکت درحال ساخت است.

وی افزود : از ۹ مدرسه احداثی، چهار مدرسه همزمان با بازگشایی مدارس افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش پلدشت ادامه داد: این چهار مدرسه مدارس در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با ۱۳ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات مجمع خیّران شهرستان پلدشت، اداره کل نوسازی، بنیاد برکت و منطقه آزاد ماکو احداث شده است.

وی اضافه کرد: پنج مدرسه دیگر نیز با ۲۸ کلاس درس با اعتباری نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات خیّران مدرسه ساز، منطقه آزاد ماکو و اداره کل نوسازی در حال ساخت است، که عملیات اجرایی آنها نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

قربانی بیان کرد: با بهره برداری کامل از این ۹ مدرسه خیّرساز در این شهرستان ۳۰۰ دانش آموز از فضای آموزشی مناسب و استاندارد بهره مند می‌شوند.

تاکنون خیّران مدرسه ساز شهرستان پلدشت ۱۰  مدرسه با ۴۵ کلاس درس را با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان احداث کرده اند؛ نیمی از مدارس شهرستان پلدشت نیازمند بازسازی و نوسازی است.

شهرستان پلدشت دارای ۱۱۲ مدرسه و بیش از ۹ هزار دانش‌آموز دختر و پسر بوده و در شمال آذربایجان غربی و داخل محدوده منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین