پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

افزایش تسهیلات بانکی مقاوم سازی منازل روستایی منطقه آزاد ماکو به ۵۰۰میلیون ریال

مدیرامور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سقف تسهیلات بانکی برای مقاوم‌سازی هرواحد مسکونی روستایی واقع در منطقه آزاد ماکو و شهر بازرگان به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.

علي داداش زاده در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: این تسهیلات توسط بنیاد مسکن و با معرفی به بانک ها با نرخ چهاردرصد با بازپرداخت ۱۵ساله (با احتساب دوران ساخت) و با ضمانت سفته زنجیره ای به متقاضیان روستایی اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با ضمانت بانکی سفته زنجیره ای،‌ بدون محدودیت و کمک های مالی بلاعوض اعطا می شود تصریح کرد:خدمات فنی و مهندسی رایگان ( تهیه نقشه – نظارت و..) صرفا برای خانوارهای دارای دوعضو معلول یا بیشتر، تک معلول، حمایتی تحت پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد،‌ایتام، افراد دارای بیماری های خاص و صعب العلاج، محرومان و سایر اقشار کم درآمد روستاها می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی از عموم روستاییان منطقه برای نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی که در برابر حوادث غیرمترقبه غیرمقاوم و کم دوام هستند خواست برای برخورداری از این تسهیلات یارانه دار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین