پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

با تمام توان برای تسهیل سرمایه گذاری و جهش تولید درکنار سرمایه گذاران منطقه آزاد ماکو هستیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین کلنگ زنی کارخانه بزرگ کاربید کلسیم گفت: فلسفه حضور کارگزاران و مسئولین در منطقه، تقویت، تسهیل و فراهم کردن بسترهای سرمایه گذاری و تلاش برای ارتقای زیست پذیری آبرومندانه برای مردم در این خطه زرخیز از میهن اسلامی است.

محمدرضا عبدالرحیمی با تبریک آغاز سرمایه گذاری دیگری توسط بخش خصوصی در منطقه آزاد ماکو، ابراز امیدواری کرد این سرمایه گذاری منشا تولید ثروت و افزایش تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال در سطح منطقه شود.

وی در ادامه تاکید کرد امروز همه ما باید با اتکا به دانش، تجربه، تدبیر، تلاش و مساعی پاکدستانه و متعهدانه و با الهام از منویات مقام معظم رهبری در همه شئونات و فعالیت های خود برای ارتقای کارامدی نظام و افزایش سرمایه اجتماعی کشور بیش از پیش تلاش کنیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه با اذعان بر اینکه بدون حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی فلسفه وجودی سازمان منطقه آزاد ماکو زیر سوال می رود اضافه کرد: وظیفه ما مسئولین و کارگزاران حاکمیت، خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تقویت بنیان های توسعه ملی منطقه ای در تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است .

عبدالرحیمی  سرمایه گذاری در بخش تولید صادرات گرا را مصداق آنچه که ضرورت امروز ماست یاد کرد و ادامه داد: سرمایه گذاری امروز مصداق تولید صادرات محور است و قطعا موجب کمک به تقویت اقتصادی منطقه آزاد ماکو در شرایط کنونی تحریم های ناجوانمردانه و نبرد اقتصادی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ظرفیت ارز آوری کارخانه کاربید کلسیم را  ۵۰ میلیون دلار در سال عنوان کرد و اظهار داشت: این همان حرکت در مسیر مفهوم اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی اقتصاد و استفاده بهینه از همه ظرفیت های درونی کشور اعم از منابع طبیعی، سرمایه های مادی و انسانی بوده و از طرفی برون گرایی و استفاده از فرصتهای بازارهای بین المللی و صادرات و نیز انتقال فناوری به داخل می باشد.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد ماکو به منظور گسترش تولید، تسهیل صادرات و انتقال فناوری در حوزه های مختلف با تمام توان همراه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است خاطر نشان ساخت : ما هر آنچه در توان داریم متعهدانه در کنار سرمایه گذاران هستیم و  جامعه اصیل و محلی مان نیز میزبانان خوبی برای سرمایه گذاران در مسیر تقویت اقتصاد ملی می باشند.

عبدالرحیمی در پایان گفت: خوشبختانه علیرغم مشکلات ناشی از بحران کرونا و وضعیت اقتصادی تمام پروژه های توسعه ای منطقه فعال هستند و چرخ تولید همچنان در منطقه آزاد ماکو با قدرت می چرخد و از همین تریبون از زحمات تولیدکنندگان و پیمانکاران عزیز منطقه قدردانی می نمایم.

وی در پایان از پرداخت یارانه دستمزد ۹ میلیون ریالی به مدت یکسال به کارفرمایان در قبال به کارگیری جوانان شغل اولی‌ منطقه آزاد ماکو خبرداد و گفت: به منظور رفع مشکل اشتغال جوانان، دولت  ۳۰ درصد مزد شغل اولی‌ها در منطقه آزاد ماکو را به کار فرمایان و صاحبان صنایع پرداخت می‌ کند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین