پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در آذربایجان غربی

با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در این آذربایجان غربی در حال اجرا است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و نظر به لزوم ارتقای مشاغل و کسب و کارهای خانگی خرد طرح توسعه مشاغل خانگی در استان انجام می شود.

عزت اله بهاری با بیان اینکه این طرح به منظور کمک به توانمند سازی اقتصاد خانواده انجام می شود ادامه داد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در موازات ارتقای ارکان بهره وری مشاغل کوچک، همزمان با تمامی استان ها که از برنامه های مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد با مدیریت اجرایی مرکز جهاد دانشگاهی استان به عنوان نهاد توسعه ای در حال اجرا است.

وی گفت:علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی می‌توانند با مراجعه به سایت inhb.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ها و اطلاعات مربوط اقدام کنند.

وی گفت: شرایط متقاضیان ثبت‌نام در طرح حداقل ۱۸ سال سن، بومی استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

بهاری ادامه داد: متقاضیان پس از ثبت‌نام غربال‌گری و راستی آزمایی می‌شوند و سپس به متقاضیان آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانان و کارآفرینان حوزه مشاغل خانگی نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: از تمامی پشتیبانان، پیشرانان و تسهیلگران جهت استفاده از برنامه‌ها و تسهیلات این طرح ارزشمند در سطح استان جهت ثبت نام در این طرح دعوت به‌عمل می‌آید.

وی افزود: متقاضیانی که بعنوان پشتیبان هستند می‌توانند به آدرس دبیرخانه طرح به نشانی ارومیه،  کیلومتر پنج جاده سلماس، فرعی کولق، مجتمع پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی جهت آشنایی با طرح و تسهیلات مدنظر مراجعه کنند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین