پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سرمایه گذاری خارجی سه میلیون دلاری بخش خصوصی در واحد تولیدی پوشاک

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: واحد تولیدی پوشاک “دیانا تجارت ریسمان” با حجم سرمایه گذاری خارجی 3میلیون دلار در شهرک صنعتی ماکو، از شهریور سال‌جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.


ابراهیم جلیلی در حاشیه بازدید از فعالیت این واحد تولیدی با بیان اینکه فعالیت این واحد تولیدی پوشاک در زمینه پیراهن و کت و شلوار است افزود:  افزود: با توجه به بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی درحال حاضر 110نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند که در صورت رفع این مشکل این تعداد به 2 برابر افزایش خواهد یافت.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه این واحد تماما با سرمایه گذاری خارجی انجام گرفته است، ادامه داد: میزان سرمایه گذاری در این واحد تولیدی سه میلیون دلار می باشد.

جلیلی اضافه کرد: همچنین با توجه به فعالیت جدید نیروی انسانی در این واحد روزانه 600پیراهن تولیدمی شود، که قابلیت افزایش به 2هزار عدد را دارد.

وی با اشاره به اینکه روزانه 100کت در این واحد تولید می شود خاطرنشان ساخت: تلاش بر این است که این مقدار را با تربیت نیروی کار افزایش یابد.

وی ادامه داد: 80درصد محصولات این واحد تولیدی برای صادرات در نظر گرفته شده و مابقی در داخل کشور عرضه خواهد شد.

با آغاز فعالیت رسمی منطقه آزاد ماکو بیش از ده‌ها واحد تولیدی فعالیت خود را در آن آغاز کرده و واحدهای راکد و نیمه فعال نیز در شهرک صنعتی این شهرستان فعال شده است.

در حال حاضر 120 واحد تولیدی صنعتی در این منطقه فعالیت می‌کند که این تعداد، منطقه را به یکی از فعال‌ترین مناطق در شمال غرب کشور از نظر تولید و صنعت تبدیل کرده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین