پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پيشگامي در شجاعت، عدالت خواهي،تحول گرايي، آزادی طلبی و ظلم ستیزی ویژگی های برجسته دانشجویان است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی که در صفحه اینستاگرامی وی منتشر شد،يشگامي در شجاعت، عدالت خواهي،تحول گرايي، نقادي منصفانه، آزادي طلبي و ظلم ستيزي و نفي استكبار در كنار تلاش مستمر علمي براي اعتلا، آباداني و توسعه كشور و اصلاح و بهبود مستمر امور مردم  را از ويژگي هاي برجسته دانشجويان ايران اسلامي دانست. 

در متن پیام محمدرضا عبدالرحیمی آمده است: شانزدهم آذرماه، روز دانشجو و يادآوري و تكريم رشادتها، هوشمندي و نقش آفريني دانشجويان در تمامي صحنه هاست.

با گراميداشت يادو نام شهداي دانشجو، اين روز را به همه دانشجويان عزيزمان تبريك و تهنيت مي گويم.

پيشگامي در شجاعت، عدالت خواهي،تحول گرايي، نقادي منصفانه، آزادي طلبي و ظلم ستيزي و نفي استكبار در كنار تلاش مستمر علمي براي اعتلا، آباداني و توسعه كشور و اصلاح و بهبود مستمر امور مردم ويژگي هاي برجسته دانشجويان ايران اسلامي مي باشد كه نقش ايشان را براي حركت نظام توسعه ملي بي بديل نموده است.

بي ترديد تلاش ها در مسير تربيت اخلاقي، علمي و مهارتي دانشجویان در دانشگاه ها؛ تقویت سرمایه‌های انسانی، فرهنگی و اجتماعی كشور است و در اين فرايند، ارتقاي مستمر كيفي نرم افزاري و سخت افزاري و هوشمندسازي دانشگاههاي فعال در منطقه متناسب با ضرورتهاي توسعه فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي اين خطه ضرورتي جديست كه برنامه ريزي براي آن بايد در دستور كار متوليان امر در دانشگاههاي منطقه قرار گيرد.

ضمن تبریک مجدد این روز ارجمند به تمامی دانشجویان عزیز، امید است با جهادعلمي در دانشگاهها و كنشگري فعال در همه عرصه هاي فعاليت در جامعه و نقدهاي سازنده و البته تلاش و مجاهدت همگان در همه عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي، شاهد حركت كشور در مسير حكمراني مطلوب و تبديل منطقه آزاد ماكو به منطقه توسعه یافته، الگو و نقش‌آفرین در نظام توسعه ملي باشيم .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین