پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حکمی حسن صدرایی مهر را به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب کرد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، طی جلسه ای که با حضور جمعی از مدیران عالی منطقه آزاد ماکو، سازمان حراست کل کشور و حراست کل استان آذربایجان غربی برگزار شد،‌ حسن صدرایی مهر به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب گردید.

در حکم محمدرضا عبدالرحیمی خطاب به حسن صدرایی مهر به «سوابق اجرایی و تجربیات» او و موافقت سازمان حراست کل کشور اشاره شده است.

در این حکم آمده است:نظر به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و موافقت سازمان حراست کل کشور، شما را به عنوان « مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو» منصوب می‌نمایم.

نظربه ضرورت و نقش کارآمدی، سلامت و قانونمندی سازمانهای اداره کننده مناطق آزاد در کنار مدیریت یکپارچه، موقعیت و مزیتهای جغرافیایی و اقتصادی، مشوق های مالی و مالیاتی مناسب آنها در تحقق اهداف راهبردی کمک به تقویت اقتصاد ملی و پیوند آن با اقتصادهای منطقه ای و بین المللی و کمک به توسعه و عمران و آبادانی منطقه ای و با توجه به جایگاه و وظایف حساس نهاد حراست در این فرایند، انتظار دارم با نصب العین قراردادن توصیه های معصومین علیهم السلام و توجه مستمر به منویات رهبر معظم انقلاب و با جدیت و اهتمام دانایی پایه و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کارشناسی و تخصصی سازمان و تعامل موثر با سایر نهادهای نظارتی بهره مند شوید.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین