پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دومین شهید سلامت در منطقه آزاد ماکو تشییع شد

سیف الله قاسم زاده”، کارمند شبکه بهداشت و درمان ماکو که در مرکز منتخب تشخیص بیماری کووید ۱۹ بازرگان خدمت می‌کرد، در مسیر خدمت به سلامت جامعه و درمان بیماران کرونا ، به رحمت خدا رفت به عنوان دومین شهید مدافع سلامت منطقه آزاد ماکو تشییع شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با صدور پیامی شهادت این جهادگر سلامت منطقه را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:  دومین شهید سلامت منطقه آزاد ماکو، خادم دربار حضرت اباعبداله (ع) شهید سیف اله قاسم زاده پس از ماهها تلاش و مجاهدت در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و دفاع از سلامت همنوعان خود، به همکاران شهید مدافع سلامت خود پیوسته و موجب تاثر و تاسف اقشار مختلف مردم شریف منطقه آزاد ماکو گردید.

اینجانب فقدان این مرد تلاشگر عرصه‌ی سلامت را به خانواده‌ی ارجمند ایشان، همکاران آن مرحوم در جامعه‌ی سلامت و بهداشت و همه‌ی مردم قدرشناس منطقه آزاد ماکو تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوندسبحان برای آن عزیز فقید علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم صبر و اجر مسئلت مینمایم.

محمدرضا عبدالرحیمی‌

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو نیز روز چهارشنبه اظهار داشت: این کارمند شبکه بهداشت و درمانی، پس از چند ماه تحمل درد و رنج ناشی از بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان فجر ماکو دارفانی را وداع گفت.

رحیم صمدی با بیان اینکه شهادت این همکار خستگی‌ناپذیر برای ما بسیار سخت و جانکاه است، افزود: یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی او که در راه حفظ جان همشهریانش تا آخرین لحظه جان نثاری کرد، همواره جاودانه خواهد ماند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین