پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با موضوع ارزیابی محورهای اصلاح قانون مناطق آزاد کل کشور برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، صبح امروز و به صورت ویدئوکنفرانس، نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با موضوع ارزیابی محورهای اصلاح قانون مناطق آزاد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، نمایندگان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و نمایندگان گمرک ایران و نمایندگان کلیه دستگاههای اجرایی و نظارتی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد در خصوص اقدامات و عملکرد مناطق آزاد، چالش های پیش رو و همچنین پیشنهادات جدید برای اصلاح و افزایش بهره وری قانون مناطق آزاد بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست، محمد علیپور بعنوان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در دفاع از عملکرد مناطق آزاد، به ویژه منطقه آزاد ماکو بر ضرورت واقع بینی در اصلاح قوانین و مقررات و کمک به اجرای دقیق قوانین و مقررات مناطق تاکید کرد. وی هرگونه مقایسه مناطق آزاد کشورمان را با مناطق آزاد دیگر کشورها را به دلیل شرایط متفاوت آنها غیر منطقی دانسته و خواستار اعمال مشوق‌های مناسبتر نسبت به رقبای منطقه ای شد.

? Makufz.ir
? @Makufz_ir
? لhttp://instagram.com/makufz_ir

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین