پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

شرایط دادخواست در مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو اعلام شد

شرایط پذیرش دادخواست در هیات رسیدگی مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ماکو اعلام شد.

مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو یا تاکید بر ضرورت آموزش مناسب به جامعه کارگری و کارفرمایی منطقه آزاد ماکو گفت: بسیاری از مراجعین به دلیل عدم اطلاع از شرایط طرح شکایت نزد مرجع حل اختلاف کار (هیئت رسیدگی) دچار مشکل می شوند و این امر موجب طرح بسیاری از شکایات فاقد ادله و مستندات لازم نزد مدیریت کار و خدمات اشتغال می شود.

محمد آذرپناه با بیان اینکه دادخواست های مربوط به اختلافات بین کارگران و کارفرمایان برای پذیرش در هیئت رسیدگی بایستی دارای شرایط زیر باشند گفت: دادخواست ها باید روی برگه چاپی مخصوص دادخواست نوشته شود. همچنین ضروری است به زبان فارسی بوده و درج نام و نام خانوادگی، نام پدر، سال تولد، کدملی و آدرس خواهان، نوع شغل، میزان سابقه کار ضروری است.

وی با ضروری خواندن درج نام و نام خانوادگی و اقامتگاه خوانده و در صورتی که کارگاه باشد آدرس کارگاه ادامه داد: خواسته مراجعین باید بصورت مشخص درج شود و امضاء یا اثر انگشت دادخواست دهنده ضروری است.

آذرپناه تصریح کرد: در صورتیکه دادخواست توسط نماینده خواهان ارائه شود، نام و نام خانوادگی، نام پدر، سال تولد، کدملی، نشانی متقاضی و نماینده قانونی، تاریخ شروع به کار و تاریخ خاتمه کار باید در دادخواست قید و وکالت نامه با سند رسمی به دادخواست پیوست باشد.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه دادخواست و پیوست های آن باید به تعداد خوانده دعوا بعلاوه یک نسخه باشد افزود: باید قرارداد کار و پرینت سابقه بیمه یا لیست حضور غیاب پیوست دادخواست باشد.

وی در پایان گفت:‌ چنانچه دادخواست و پیوست های آن فاقد هر کدام از شرایط فوق باشد قابل پذیرش نبوده و دارای ارزش رسیدگی نمی باشد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین