پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه ۱۰ هزار راس دام سنگین ارس دام آرشام

مدیر پروژه ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو وابسته به شرکت کشت و دامداری فکا با بیان اینکه فاز اول این پروژه از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است،‌گفت: پروژه دامپروری ۱۰ هزار راسی دام سنگین ارس دام آرشام در مساحت ۱۱۶ هکتار در حال احداث است و هم اکنون کل پروژه از پیشرفت ۵۲ درصدی برخوردار است.

برومند  در گفتگو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو با اشاره به پیشرفت پروژه ارس دام آرشام منطقه آزاد ماکو واقع در قیقاج پلدشت گفت: عملیات احداث پروژه دامپروری ۱۰ هزار راسی دام سنگین ارس دام آرشام از اردبیهشت سال جاری آغاز شده و ظرفیت توسعه به ۱۲ هزار راس دام را دارد.

وی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه رو به اتمام است، اظهار کرد:این پروژه با میزان سرمایه گذاری ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریالی به عنوان نخستین مجموعه پرورش دام های شیری هلشتیان جرسی در ۳ فاز اتمام و به بهره برداری می رسد .

برومند  با بیان اینکه در این پروژه برای ۳۵۰نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد می شود اضافه کرد‌: محصولات تولیدی این مجموعه ۴۰ هزار تن شیر خام که قابلیت توسعه به ۸۰ هزار تن را دارد و نیز پرورش یک هزار راس گوساله نر که قابلیت توسعه به ۲ هزار راس را داشته و نیز تلیسه آبستن ۵۰۰ راسی را شامل می شود که قابلیت توسعه به هزار راس را دارد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

یک پاسخ به «پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه ۱۰ هزار راس دام سنگین ارس دام آرشام»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین