پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سامانه الکترونیکی صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی منطقه آزاد ماکو رونمایی شد

همزمان با سفر مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد به منطقه آزاد ماکو سامانه الکترونیکی صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی به منظور دسترسی الکترونیکی به خدمات مربوط به مجوز فعالیت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه نشست با فعالین اقتصادی منطقه آزاد ماکو با دبیر شورایعالی مناطق آزاد، با اعلام این خبر گفت: سامانه الکترونیکی صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی به آدرس my.makufz.org ، به عنوان کارتابل یکپارچه خدمات مربوطه در راستای هوشمند سازی فرآیندها آغاز به کار کرد.

محمدرضا عبدالرحیمی ضمن ارائه گزارش عملکردى از اقدامات سازمان در راستای تسهیل فرآیندها و بهبود شاخص‌های سهولت کسب و کار سازمان منطقه آزاد ماکو، افزود: دستیابى به مناطق آزاد هوشمند یکى از محورهاى تحولی دولت است و طی برنامه ریزی مشخصی دستیابی به این مهم در شرف تکمیل شدن می باشد.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه، کلیه فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در هر نقطه از کشور یا خارج از کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان، امکان انجام تمام فرآیند صدور یا تمدید مجوز فعالیت اقتصادی را در بستر خدمات الکترونیک خواهند داشت گفت: عوارض فعالیت مربوطه نیز از همین سامانه قابل پرداخت می‌باشد.

لازم به ذکر که طراحی و اجرای این سامانه در مدت یک ماه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین