پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

یوم الله ۲۲ بهمن؛ مظهر پیروزی حق بر باطل و حماسه مقاومت و آزادی خواهی ملتی است که با استعانت از ذات الهی، با رهبری پیر فرزانه، امام خمینی (ره) و با مشارکت گسترده و میلیونی و همچنین تقدیم خون شهدای والامقام، ایستادگی، پایمردی و جانفشانی به اسلام را در تاریخ ثبت نمودند.

امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این نهضت به چنان بنای سترگی بدل گردیده که استکبار جهانی و ایادی مزدور آن با انواع نیرنگ ها و خدعه ها نتوانسته و نمی توانند ذره ای از این پابرجایی و ثبات و عظمت را کم کنند.

اگرچه امسال امت حزب الله و انقلابی بدلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا؛ از حضور در مراسمات گرامیداشت یوم الله دهه فجر محروم گردیدند؛ لیکن با رهنمودهای ترسیمی در گام دوم انقلاب، میثاق خود را با آرمان های انقلاب، شهدای والامقام، امام راحل و مقام معظم رهبری بیش از پیش تجدید نمودند.

امسال در این ایام به حول و قوه الهی بیش از ۴۰۹۳ میلیارد ریال پروژه عمرانی،‌ توسعه ای و سرمایه گذاری با اشتغالزایی قریب به ۵۰۰ نفر در منطقه آزاد ماکو افتتاح یا کلنگ زنی شد که می تواند افق های روشنی را در ایفای ماموریت ها و خدمت رسانی مطلوب به مردم، ارزش آفرینی مستمر و اقدامات تدبیرپایه برای توسعه منطقه ترسیم نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل، یوم الله ۲۲ بهمن را به مردم شریف منطقه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با تلاش های عالمانه و صادقانه و بی منت، خداوند متعال خلعت زیبای خدمت به خلق را زیبنده همه ما بگرداند.

ان شاالله
محمدرضا عبدالرحیمی

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین