پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تجهیز بیمارستان شهدای شوط به دستگاه رادیولوژی دیجیتال

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه ازاد ماکو گفت: در پی اعلام نیاز شبکه بهداشت و درمان شوط مبنی بر نیاز مبرم بیمارستان شهدای شوط به ملزومات یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و ارتقاء رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مساعدت سازمان منطقه آزاد ماکو خریداری شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ دکتر اسلام یادگاری افزود: با مساعدت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو و کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی خیرین آخریت اندیش این دستگاه رادیولوژی دیجیتال از نمایندگی فروش کمپانی FUJIFILM کشور ژاپن خریداری و در محل بیمارستان شهدا نصب و راه اندازی گردید.

وی با بیان  اینکه استفاده از رادیولوژی دیجیتال در این مرکز، علاوه بر کیفیت بسیار بالای تصاویر رادیولوژی و افزایش سرعت کار، صرفه‌جویی اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت اضافه کرد: در این راستا با ارتقای یک دستگاه رادیولوژی آنالوگ به دیجیتال (DDR)، این اقدام مهم گامی دیگر در خدمت رسانی بهتر به شهروندان و هم‌چنین صرفه‌جویی در منابع اقتصادی کشور می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش روزافزون هزینه دستگاه های رادیولوژی آنالوگ و همچنین دلایلی نظیر پایین بودن کیفیت تصاویر و بالا بودن میزان دوز دریافتی بیماران در دستگاه های رادیولوژی آنالوگ، ارتقاء این دستگاه ها به دیجیتال به منظور کاهش هزینه های بیمارستان و ارتقاء سطح سلامت و ایمنی بیماران بسیار ضروری به نظر می رسید.

وی خاطر نشان ساخت: ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی منطقه، رویکرد جدی سازمان منطقه آزاد ماکو در سال های اخیر می باشد  و تاکنون در بیش از  ۷۰ میلیارد ریال در حوزه بهبود زیرساخت‌های سلامت این منطقه از محل درآمدهای سازمان هزینه شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین