پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مساعدت سازمان منطقه آزاد ماکو به ۵۴ خانواده زندانیان در سال جاری

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای رفع مشکلات مالی خانواده های زندانیان منطقه آزاد ماکو، ۵۴ خانواده زندانیان منطقه مورد حمایت و مساعدت این سازمان قرار گرفتند.

جعفر آقانژاد درحاشیه دیدار با رئیس حوزه قضایی و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان پلدشت با اشاره به مشكلات زندانیان و خانواده‌های آن‌ها و قرار گرفتن هر یك از آن‌ها در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی، افزود: هدف ما مساعدت به خانواده های نیازمند زندانیان در بند است که از برآورده كردن نیازهای خانواده و فرزندانشان عاجز مانده‌اند.

وی اظهار داشت: در سال جاری به تعداد ۳۶ کارت هدیه به مبلغ ۳ میلیون ریال برای خانواده های زندانیان نیازمندان پلدشت و ۱۸ کارت هدیه با همین رقیم برای خانواده های زندانیان نیازمند شوط اهدا گردید.

آقانژاد کمک های مردمی و خیران برای خانواده های نیازمند زندانیان را بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: حساب خانواده زندانيان از مجرم و زنداني جداست و اينگونه خانوادها از قشر آسيب پذير جامعه هستند.

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو ابراز امیدواری کرد: در آینده برنامه هایی در راستای ارتقاي مهارت هاي شغلي خانواده هاي زندانيان به منظور تسهيل زمينه هاي اشتغال پايدار و حفظ و تحكيم بنياد خانواده و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي به خانواده هاي ياد شده از طريق آموزش کار آفرینی از سوی این مدیریت برنامه ریزی خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین