پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت حلول سال ۱۴۰۰ شمسی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی آغاز سال نو و عید نوروز را تبریک گفت.

در متن پیام محمدرضا عبدالرحیمی آمده است:
بهاري ديگر از اين سرزمين نياكاني در گذر است، و همه ما را سخت به تلاش و زندگي و دستاوردهاي آن اميدوار مي‌كند. هرچند ١٣٩٩ بسيار دشواري براي سلامتي واقتصادايران داشتيم، اما در سال جديد که توسط مقام معظم رهبری به نام “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” مزین گردیده، براي ارتقاي سرمايه اجتماعي و اتحاد و انسجام ملي ضروري براي اقتدار سياسي و تحول اقتصادي و تولید پشتاپشت يكديگر ناچاريم تغييري باشيم كه از جهان پيرامون انتظار آن را داريم.
تقارن ارجمند خجسته اعياد شعبانيه با طليعه زايش دوباره بهار طبيعت و حلول سال جديد خورشيدي را به همه شما عزيزان و خانواده هاي گراميتان از صميم قلب تبريك و تهنيت عرض مي كنم و یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای سلامت و امنیت را که جان خود را برای صیانت از سلامتی و امنیت ما هدیه کردند گرامی می دارم.
عيد نوروز جشن تمناي تغيير، تحول و تلاش براي بهتر شدن در تارو پود زندگي فردي و اجتماعيست. بهار طبيعت همواره يادآور گشوده شدن افق های نو و نوید بخش رسیدن به مراحلی نيکوتر و برتر است.نوروز جشن شادي و شکوفايي است. جشن همدلي و هم پيماني و زدودن کينه‌هاست. اکنون که نسيم عطرآگين بهاري در جاي جاي طبيعت با شکفتن شکوفه ها ، روح و روانمان را نوازش مي دهد به شکرانه رويت بهاري ديگر، دست دعا برداشته و از خداوند منان استجابت دعاي حول حالنا الي احسن الحال را براي مردم، ايران و منطقـه آزاد ماكو تمنا مي نمائيم و البته طنين روحبخش آيه” ان الله لايغير مابقوم حتي يغيروا ما بانفسهم” همواره در گوشمان هست كه تغيير و تحول و حرکت براي بهتر شدن و پيشرفت مستمر در مسير تعالي و سرآمدي، مستلزم تلاش تدبير پايه همه ماست.
و اين چنين است كه در سال پيش رو مسير تحقق نظام مند اهداف كلان كمك به تقويت اقتصاد ملي و پيوند آن با اقتصادهاي منطقـه اي و بين المللي بويژه كشورهاي همسايه به اتكاي تلاش ها و مساعي همه ما در بخشهاي عمومي و خصوصي سريعتر و موثر تر طي خواهيم نمود.
يكبار ديگر، ضمن سپاس و قدرداني از زحمات بي دريغ همه همكاران در سالي كه گذشت ، زحمات يکساله همگان در ارائه خدمات خالصانه در جاي جاي منطقه را ارج نهاده، سلامتي و بهروزيتان را از درگاه احديت مسئلت مي نمايم. اميدوارم در سال جديد با تلاش و کوشش بيشتر، تعهد به وظايف و مسئوليتهاي خود را تقويت کرده، فزوني جوانه‌هاي دوستي، مهرباني، عطوفت، همدلي، همراهي، عدالت، همکاري و تلاش براي رشد و بالندگي منطقـه آزاد ماكو را بيش از پيش شاهد باشيم وبراي سالي كه ما را فرا مي‌گيرد، آرزو مي كنيم كه فضاي خانه هامان پر از عطر آشنايي و محبت باشد.
محمدرضا عبدالرحيمي

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین