پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سنگ تمام سازمان منطقه آزاد ماکو در حوزه آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو با بیان اینکه نگاه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به حوزه آموزش و پرورش دلسوزانه و بی نظیر است گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو در حوزه آموزش و پرورش در طی یکسال گذشته سنگ تمام گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، نادر بهرامی در مراسم تجلیل از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو که بمناسبت روز معلم توسط فرهنگیان منطقه بصورت خودجوش در ماکو برگزار شد افزود: در سال های قبلتر نیز منطقه آزاد ماکو در قالب طرح مروجین سلامت کمک هایی به آموزش و پرورش داشت اما علاوه بر کمک ۱۲ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو در طرح مروجین سلامت در سال گذشته، اقدامات چشمگیری در احداث مدارس در روستاها و برچیده شدن مدارس کانکسی توسط این سازمان انجام گرفته که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: بنده به نوبه خود به عنوان یک شهروند و نیز نماینده آموزش و پرورش لازم می دانم از زحمات و تلاش های آقای دکتر عبدالرحیمی تقدیر وتشکر نموده و تجلیل می نمایم.

بهرامی افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بصورت جهادی در توسعه و پیشرفت منطقه تلاش نموده و به مطالبات اصلی مردم منطقه اعم از احداث فنس کشی منطقه، اتمام پروژه های عمرانی و راهسازی با وجود محدودیت های کرونایی همچنین در حوزه بهداشت و درمان کارنامه ای درخشان و قابل تقدیر دارد.

رضا محرمی، نماینده فرهنگیان ماکو نیز در این مراسم مراتب سپاس و قدردانی فرهنگیان را از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به خاطر توجه او به حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد و به تشریح مشکلات و مسائل جامعه فرهنگی و آموزش و پرورش پرداخت.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین