پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سازمان منطقه آزاد ماکو نهضت مدرسه سازی را در منطقه آغاز کرده است

امام جمعه ماکو با اشاره به تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد ماکو و آموزش و پرورش در برچیده شدن مدارس کانکسی افزود: این اقدام سازمان منطقه آزاد ماکو باعث شده است تا نهضت مدرسه سازی در منطقه آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در مراسم تجلیل از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو که بمناسبت روز معلم توسط فرهنگیان منطقه بصورت خودجوش در ماکو برگزار شد افزود: مسئولیت هایی که بر عهده هر فردی قرار داده شده است نعمت الهی است و فرصتی است برای خدمت به مردم.

وی با بیان اینکه فرصت های خدمتگزاری همچون نعمات الهی مثل ابری بر سر انسان ها قرار گرفته است بیان داشت: استفاده از این فرصت ها و خدمت صادقانه به مردم بخصوص در نظام اسلامی شایسته پاداش دنیوی واجر اخروی است.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه بانیان کارهای خیر، صالحات و باقیات دائمی برای خود به یادگار می گذارند افزود: آثار خیران در حوزه آموزش و تربیت فرزندان تا قیامت به کسی که بنای آن کار نیک را نهاده خواهد رسید.

وی از اقدام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در اتمام پروژه مصلای ماکو تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود: بعد از عقد قرارداد با پیمانکار انشاله شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی انجام پروژه های محرومیت زدایی سازمان منطقه آزاد را در کنار پروژه های توسعه ای قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: شکرگذاری و قدرشناسی در مقابل خدمات خدمتگزاران وظیفه مومنان است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین